متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ رابطه پویا

نگاره | شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ رابطه پویا

من عاشق این عشق پُر احساسمو این رابطه ی خاصمو
این قلبی که می نازه به عشقت
از قدم زدن بدم اومده بود
از همه خیابونا خسته شدم
چشامو بسته بودم رو همه چیز
تا تورو دیدمو وابسته شدم
همه احساسم مثه سنگ شده بود
واسه ی خودم دلم تنگ شده بود
تا تورو دیدمو دنیام برگشت
جز تو هر آدمی کم رنگ شده بود

من عاشق این عشق پُر احساسمو این رابطه ی خاصمو
این قلبی که می نازه به عشقت
من عاشق این عشق پُر احساسمو این رابطه ی خاصمو
این قلبی که می نازه به عشقت

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی