متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ دیوونگی حامد همایون

نگاره | پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۰۴ ب.ظ | ۷ نظر

متن آهنگ دیوونگی حامد همایون

دیوونه ی چشمای مشگیتم
دیوونگی هم عالمی داره
چشمای تو افتاده به جونم
دست از سر من بر نمی داره


دور از تو قلبم خیلی آشوبه
بودن کنارت خیلی جذابه
اونقدر ماهی که شبا مهتاب
وقتی تو می خوابی نمی تابه

خوش بوترین عطری که می شناسم
بوی نم بارون رو موهاته
از چی بگم وقتی که می دونی
دنیای من مابین دستاته

خوشبوترین عطری که  می شناسم
بوی نم بارون رو موهاته
از چی بگم وقتی که می دونی
دنیای من مابین دستاته

دیوونه ی چشمای مشگیتم
دیوونگی هم عالمی داره

چشمای تو افتاده به جونم
دست از سر من بر نمی داره

وقتی نگاهم می کنی انگار
از کنج پلکت قند می ریزه
من پیش تو آروم آرومم
هر ثانیه م از عشق لبریزه

خوش بوترین عطری که می شناسم
بوی نم بارون رو موهاته
از چی بگم وقتی که می دونی
دنیای من مابین دستاته

خوشبوترین عطری که می شناسم
بوی نم بارون رو موهاته
از چی بگم وقتی که می دونی
دنیای من مابین دستاته

  • نگاره

نظرات (۷)

بیست

عالیه عالی
فوق‌العاده.مرسی حامد جان...
مثل همیشه عالی 
من چون عشقم اهنگ های تورو گوش  میداد گوش دادم و وابسته به اهنگات شدم
صداش و مخصوصا متنش بی نزیره به افتخار حامد همایون

هر کی موهفقه بزنه لایکو
  • ارمین موسوی
  • عالی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی