متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ دیدار احمد سعیدی

نگاره | دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۵۰ ق.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ دیدار احمد سعیدی

خوبه تموم لحظه ها کنار من تو باشی

نبینم اون روزو که تو دوسم نداشته باشی

خوبه تموم لحظه ها کنار من تو باشی

نبینم اون روزو که تو دوسم نداشته باشی

واست میشم همونی که باید باشم

واسه ی تو جونمو میدم عشقم

هر بار میگی خدا نگهدار بازم واسه دیدار دلتنگت میشم

واست میشم همونی که باید باشم

واسه ی تو جونمو میدم عشقم

هر بار میگی خدا نگهدار بازم واسه دیدار دلتنگت میشم

دلتنگت میشم...

بدون این احساس فقط مال ماست

تا این اندازه من نبودم حساس

تو کاری کردی با این قلبم که

تویه نگام همیشه عشق پیداس

واست میشم همونی که باید باشم

واسه ی تو جونمو میدم عشقم

هر بار میگی خدا نگهدار بازم واسه دیدار دلتنگت میشم

واست میشم همونی که باید باشم

واسه ی تو جونمو میدم عشقم

هر بار میگی خدا نگهدار بازم واسه دیدار دلتنگت میشم

خوبه تموم لحظه ها کنار من تو باشی

نبینم اون روزو که تو دوسم نداشته باشی

نبینمت یه روزم مثه یه شمع میسوزم

دلم همش میگیره عکساتو میبوسم

یه کاری کردی با من واسه ی خودم سواله

که دوری از تو انگار -- یعنی محاله

واست میشم همونی که باید باشم

واسه ی تو جونمو میدم عشقم

هر بار میگی خدا نگهدار بازم واسه دیدار دلتنگت میشم

واست میشم همونی که باید باشم

واسه ی تو جونمو میدم عشقم

هر بار میگی خدا نگهدار بازم واسه دیدار دلتنگت میشم

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی