متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ دنیارو ول کن پویا سالکی

نگاره | چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ دنیارو ول کن پویا سالکی

رابطه منو تو از اون عشقای معمولی نیست
چهار چشم مواظبتم با دوتا چشم خیس
شدی لیلی برام منم خود مجنونم
دیوونه بمون با من بخدا خیلی دیوونم قلبت و میلرزونم
من همه جا جار می زنم عشقت و پنهون نکن
بیا زیر بارون و دیگه چشمام بارون نکن
تو بخون واسه من خیلی طرفدارتم
به تو میگم عشق منی تا تو بگی بم عشقم
زندگیم دارم عشقم
بالا بالاتر با تو رو ابرام دنیا رو ول کن وقتی من اینجام
از چشمام خوندی چیه تو رویام
با من راحت باش من این و می خوام

♫♫♫♫♫♫♫
من و تو که هم نفس بوسه ی بارون شدیم
ببین اگه عاشقی هم بوده دوتا مون شدیم
دیگه دست دست نکن دلم و پس نده
تو بگیر نبضم ببین همه حالم بده تب به تنم اومده
جلو همه وقتی میگم عشقمی میگی بله
یه قدم دیگه بیا چیش واسه تو مشکل
بده من دستت و سر به سر من نذار
وای که عجب حسی داره عشقای دنباله دار
این دفعه رو کم نیار
بالا بالاتر با تو رو ابرام دنیا رو ول کن وقتی من اینجام
از چشمام خوندی چیه تو رویام
با من راحت باش من این و می خوام

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی