متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ دلپوش از ابی

نگاره | يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۳۴ ق.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ دلپوش از ابی

آهای بزار بپوشمت مثل لباس مهمونی

تو سپیدی دست یا مثل رخت زندونی

انگشتای کشیدتو بش بده تا آخر من

بوسه داغمو بگیر تا که نیوفته از دهن

شراب صد ساله من وقتشه که

بنوشمت وقتشه عریان تر بشم بپوشمت

بپوشمت

مزمزه کن زمزمه خانوم

یک سره کن هر تکمه خانوم

بزن بزن زخمه بزن خانوم

ای مرحم زخمای من خانوم

گیتار دل ساز خوشگل خانوم

ای همه ام ای زن زن خانوم

در بسترم ستاره شو خانوم

از سرخوشی فواره شو خانوم

شراب صد ساله من وقتشه که بنوشمت

وقتشه عریان بشم بپوشمت

اهای بزار بپوشمت مثل لباس مهمونی

تور سپیدی دستگاه یا مثل رخت زندونی

انگشتای کشیدتو بش بده تا آخر من

بوسه داغمو بگیر تا که نیوفته از دهن

شراب صد ساله من وقتشه که بنوشمت


  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی