متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ دست فروش لیتو خلسه آنیتا سیاوش راد

نگاره | شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ دست فروش لیتو خلسه آنیتا سیاوش راد

متن آهنگ دست فروش لیتو خلسه آنیتا سیاوش راد , تکست آهنگ دست فروش لیتو خلسه آنیتا سیاوش راد , شعر آهنگ دست فروش لیتو خلسه آنیتا سیاوش راد

صبح بخیر دست فروش امروز تو چی داری دیروز جنس گریه بود بگو امروز و داری تو خنده
همه رو دادی و رفته بگو خب لبخندات چنده اونارم گذاشتی کنار باید باز وایستم تا شنبه
یک نگاهم بنداز به پلکام فصل فصل اندوهه انگار صبح ها هم کابوس میچینم یه چیز بده میخوام اروم بگیرم

هر روز به جنگ میرم با تصویر خودم با کسی که توی اینه من میبینم بدون یه روز میشه این اینه خورد میشه
همه خوبیا میاد دور و برم میشه دنیا مال من غرق میشه این حال بد دیگه دسته دست فروش هیچ وقت نیستش فال بد

ارومم طبق معمول خودم بیکارم ولی فکر مشغول زندگی هامون مثل مجنون ولی واسه ی عشق مجهول
نیستش خیالی به ایندم چون که ته تهش باید رفت میخوام اگه ازم یاد کردن بگن یه دلی و شاد کرد رفت
اینا میخوان سپهر فکر و خیالو ولی اون که خورده دلخوریاشو دیگه وقتی که چت کنی فکر کنی تا صبح
با محبتت بهم گفتی پاشو وقتی که شدی غرق عشقش اون وقت میبینی یه دست گرفتت
دست خودت میاد سرنوشتت حقته باید پس گرفتش

هر روز به جنگ میرم با تصویر خودم با کسی که توی اینه من میبینم بدون یه روز میشه این اینه خورد میشه
همه خوبیا میاد دور و برم میشه دنیا مال من غرق میشه این حال بد دیگه دسته دست فروش هیچ وقت نیستش فال بد

نمیدونم تو قلبا جایی دارم من و میکروفونم تو این چهار دیوارم دلم خوش به برفه و چایی داغم
خدا نگاه بنداز یکمی پایینارم فروردین میره عین ادم برفی وقتی رفتن میگن چقدر راحت رفتی
وقتی دلت میشکنه تو با هر حرفی باید ری تو تنهایی راحت تفریح کاش ریشه کنن باز این گلا تو خاک
نبینیم دست فروش یخ زده صبح ها تو پارک جنگ نباشه ما نبینیم   رو تانک به جاش از اینه کنیم  گرد و غبارو پارک

دست فروش دست فروش امروزی تو چی داری برام
هر روز به جنگ میرم با تصویر خودم با کسی که توی اینه من میبینم بدون یه روز میشه این اینه خورد میشه
همه خوبیا میاد دور و برم میشه دنیا مال من غرق میشه این حال بد دیگه دسته دست فروش هیچ وقت نیستش فال بد

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی