متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ خوشبخت شی فریمن

نگاره | پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ خوشبخت شی فریمن

متن آهنگ خوشبخت شی فریمن , تکست آهنگ خوشبخت شی فریمن , شعر آهنگ خوشبخت شی فریمن

چه فاز ِ بدی بهم میده
وقتی میبینم نیستی دیگه
واسه پشیمونی خیلی دیره
تک تک ِ اون خاطره هامون
حتی همه جنگ و دعواهامون
وقتی یادم میاد دلم میگیره
برو ایشالله که خوشبخت‌شی کنارش آروم تر از قبل شی
باورش سخت بود انقدر راحت که بتونی تو از من رد شی
برو ایشالله که خوشبخت‌شی کنارش آروم تر از قبل شی
باورش سخت بود انقدر راحت که بتونی تو از من رد شی

♪♫♪

شدم یه آدم افسرده ِ که از همه کس ضربه خورده
حس میکنم جسمم زنده‌س ولی قلبم دیگه مرده
تو برو و فقط آروم باش نمیخواد فکر منم نباش
من حالم خوبه تو برو و فقط آروم باش
برو ایشالله که خوشبخت‌شی کنارش آروم تر از قبل شی
باورش سخت بود انقدر راحت که بتونی تو از من رد شی
برو ایشالله که خوشبخت‌شی کنارش آروم تر از قبل شی
باورش سخت بود انقدر راحت که بتونی تو از من رد شی

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی