متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ خوبی به ما نیومده سپهر خلسه

نگاره | چهارشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ خوبی به ما نیومده سپهر خلسه

سیگارای نیمه سوخته یه قلبه نیمه جون استکانه نیمه پر آدمای بی نشون
چشمای نیمه باز , باز منو تو بی حساب زندگیم تو آتیشه موهای تو تویه باد

من همونم که همش تو خلوتش یه چی کمه تو همونی که تمومه راه برام رسیدنه
کل دنیا رو میگردم با خیاله تو یه شب خط چشماتو کشیدی چشمای من تویه خط

ولی خوبی به ما نیومده , خوبی به ما نیومده , خوبی به ما نیومده , خوبی به ما نیومده


تکست آهنگ خوبی به ما نیومده مسعود مقدس و سپهر خلسه

خوبی به ما نیومده اگه حقیقته میکرد اینقد اذیتت
بدون وضعیت منم از این بدتره ما که هر دفعه داریم با هم مسئله

وسوسه شدیم از قبلنا رسما بگو شدیم چند چند الان
نیست خیالت نیستی پیشم بهتر از ما شصتن الان

اوو دیگه نیستم هر شب تکمیل شده لیستم هر چند
اوو دیگه نیستم هر شب واست بکوبونم بیستا پرچم

قبلنا بودی تحته تاثیرم دردسر اینه خط کج میرم
شب به شب پیرم میکنن فکرای تکراری و صبحا دست تقدیرم

اوو دیگه دیره الان خاطرات داره میره بر باد اوو یه شیر سر پا لای این سگا گیره الان
یادته گفتی هیشکی کامل نیست آره هیشکی کامل نیست
وقتشه توام بیخیالش شی آره وقتشه بیخیالش شی

کاغذی که زیر دستم از اشکه من خیسه خیسه دستایی که زیر بارون از چشم تو مینویسه
موهای تو تویه باده مثه روزای رفته ی من حرف من بی تو تلخه تلخه دنیام بی تو هیچه هیچه

من همونم که همش تو خلوتش یه چی کمه تو همونی که تمومه راه برام رسیدنه
کل دنیا رو میگردم با خیاله تو یه شب خط چشماتو کشیدی چشمای من تویه خط

ولی خوبی به ما نیومده , خوبی به ما نیومده , خوبی به ما نیومده , خوبی به ما نیومده

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی