متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ خاطره مهدی احمدوند

نگاره | سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۰۳ ق.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ خاطره مهدی احمدوند

متن آهنگ خاطره مهدی احمدوند , تکست آهنگ خاطره مهدی احمدوند , شعر آهنگ خاطره مهدی احمدوند

اینو واسه تو خوندم واسه خاطره سازی
حس دلم بهت عشقه نه بازی
چرا دوری از من چرا غرقه بام چشمات
دلم رو کشتی با اخمات
منو کشتی با اخمات دل و بردی تو دامت
یکم اخماتو کم کن واسه من که میخوامت
دیدی قلب من افتاد سر راه نگاهت
توی راه دل من اگه کج نشه راهت

دانلود آلبوم جدید مهدی احمدوند ساعت 7

تورو از همه دنیا دلم آرزو کرده
قلبمو چشمات زیرو رو کرده
دل من با نگاهت مثه شیشه و سنگه
رو اخمات دلم مگه میشه نجنگه
منو کشتی با اخمات دل و بردی تو دامت
یکم اخماتو کم کن واسه من که میخوامت
دیدی قلب من افتاد سر راه نگاهت
توی راه دل من اگه کج نشه راهت

♪♫♪

اگه عشق تو باشم اگه باشی کنارم
آرزویی تو دنیا دیگه ندارم ندارم
میخوام عشق تو باشم مال من بشه چشمات
اگه عاشق ِ من شی اگه یکم کم بشه اخمات
منو کشتی با اخمات دل و بردی تو دامت
یکم اخماتو کم کن واسه من که میخوامت
دیدی قلب من افتاد سر راه نگاهت
توی راه دل من اگه کج نشه راهت

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی