متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ جیب خالی جعفر

نگاره | چهارشنبه, ۱ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ جیب خالی جعفر

این روزا جیبای جعفر خالیه بی پولم نمیدونی چه حالیم
شاکیه از دست جعفر صاحب خونه فاطما جون چرا رفتی از این خونه

نمیدونی بعد رفتنت چی شد این راهوم ساندویچی شد
چکامون پاس نشد بازم ولی خوب ای کاش میشد

بعد تو دیگه شام من نون و اسفناجه کاش بودی که با جارو بکوبم تو ملاجت

من با همه ی عشقم این اوملتو ساختم خیلی سخته بفهمی تخم و مرغش خرابه

چرا بربری صفش ساکته چرا دست همه نونه باگته

بگو تو هم عینه جعفر طعم اوملتو بربری یادته

بدونه تو همش پای گازم دارم هی نیمرو میندازم

میندازم چون به دست پخت خود بدجوری من مینازم

بعد تو تویه خونه شامی نیست جز این راهم انتخابی نیست

فهمیدم که جز نون و ماست دیگه هیچ غذایی نیست

بعد تو دیگه شام من نون و اسفناجه کاش بودی که با جارو بکوبم تو ملاجت

من با همه ی عشقم این اوملتو ساختم خیلی سخته بفهمی تخم و مرغش خرابه

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی