متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ جوونه سیاوش قمیشی

نگاره | شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۱ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ جوونه سیاوش قمیشی

منم و شاخِ غمی که توو دلم جوونه کرده

من و یادِ خوبیِ تو که دلو دیوونه کرده

من و رنگ مخملِ شب ، من و برق صد ستاره

که توو عمق تیرگی ها ، باز تو رو یادم میاره

نباشی توو خاطرِ من ، مثل اینکه زندگی نیست

مثل اینکه رنگِ دریا آبیِ همیشگی نیست

یادِ من اگر چه نیستی ، تو رو با خودم میدونم

چشم به راه مهربونیت ، تا تهِ دنیا میمونم

روی شیشه مینویسم ، دیگه یه امید دیدار

موندنی ترین مسافر ، تا ابد خدا نگهدار

♫♫♫ تا ابد خدا نگهدار ♫♫♫

منم و شاخِ غمی که توو دلم جوونه کرده

من و یادِ خوبیِ تو که دلو دیوونه کرده

من و رنگ مخملِ شب ، من و برق صد ستاره

که توو عمق تیرگی ها ، باز تو رو یادم میاره

نباشی توو خاطرِ من ، مثل اینکه زندگی نیست

مثل اینکه رنگِ دریا آبیِ همیشگی نیست

یادِ من اگر چه نیستی ، تو رو با خودم میدونم

چشم به راه مهربونیت ، تا تهِ دنیا میمونم

روی شیشه مینویسم ، دیگه یه امید دیدار

موندنی ترین مسافر ، تا ابد خدا نگهدار

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی