متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ جنون منصور

نگاره | جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ جنون منصور

تو رو دوست دارم تا مرز جنون تو رو دوست دارم اینو تو بدون

تو وحشی باش تا من باشم رامت آره اینجوری بیشتر میخوامت

آره تا دنیا دنیاست با من باش عشقت هر لحضه واسه من تازست

حسی که به چشمایه تو دارم یه احساس بی حد و اندازست

دوباره میگیرم تو دستات دستتو غیر عادی میشه احساس من به تو

چشمایه ناز تو خیلی بهت میاد حسمو میدونی عاشقتم زیاد

دوباره میگیرم تو دستات دستتو غیر عادی میشه احساس من به تو

چشمایه ناز تو خیلی بهت میاد حسمو میدونی عاشقتم زیاد

آرومتر میرقصی با اشوه و لوندی مثل گل میشی وقتی که میخندی

عشق من تویه چشمام پیداست

میدونی قلب من به عشق تو میکوبه زندگی کنار عشقت خوبه

گرمی آغوشت یه دنیاست

دوباره میگیرم تو دستات دستتو غیر عادی میشه احساس من به تو

چشمایه ناز تو خیلی بهت میاد حسمو میدونی عاشقتم زیاد

تا دنیا دنیاست با من باش عشقت هر لحضه شیرینه

حسی که به چشمات دارم یه احساس دلنشینه عشقت هر لحضه شیرینه

دوباره میگیرم تو دستات دستتو غیر عادی میشه احساس من به تو

چشمایه ناز تو خیلی بهت میاد حسمو میدونی عاشقتم زیاد

دوباره میگیریم میگیرم تو دستام دستتو دستتو چشمایه ناز تو ناز تو عاشقتم زیاد

عاشقتم زیاد عاشقتم زیاد



دانلود آهنگ جدید منصور جنون

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی