متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ تیریپ بهزاد لیتو خلسه علیرضا جی جی

نگاره | شنبه, ۴ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ تیریپ بهزاد لیتو خلسه علیرضا جی جی

متن آهنگ تیریپ بهزاد لیتو خلسه علیرضا جی جی , تکست آهنگ تیریپ بهزاد لیتو خلسه علیرضا جی جی , شعر آهنگ تیریپ بهزاد لیتو خلسه علیرضا جی جی


می ارزه هر ورس بیست میدی نقد
توی چاقی ویس میدی ده
میری تو تعویض میشی بعد
اوضواع داره میشه الان ریسکی نی وقت
کج نشستم وی*سکی بی یخ
دستمه دافا سیس میگیرن
چونکه تیمم همه ریش سیبیلن
توی خونم صدو بیست میلی الک
توی شب اومد ده میل از
نه از این شاکیه که کم میرم پیشش
چرا … چون وضیعتیشه
سرم شلوغه خیلی اذیت میشه
بزی قبل اینکه هرکی هرکی شه
باس بپیچیم چونکه سنگی شر میشه
یکی زدم عدد تقریباً شیشه
ولی هرچی میزنم باز مشتی تر میشه

سر شبه اصن من بد نی حالم
با برندار تیریپ تیریپ
اینا میرن تازه سم بیارن
یهو بد میشه تیریپ تیریپ
میرم جلو تا کم بیارم
همه قفلمو کیلید کیلید
فکرنکن راه حلی دارم
نمیدونم پس تا چند بیدارم


سختیا داره تلافی میشه
بزی توی رنجشه خلاف میپیچه
کلان میبینه سپی غلاف میگیره
مخفی بودن شده حیاتی دیگه
ما آماده ایم اردو نمیریم
به فاک میری اگه از ما الگو بگیری
گل چیدیم زیاد قفل کلید
حاجی یه تیم اعجوبه چیدیم

من با رنج کف شیخ
سپی میگه آره هیز کمه حیف
تو تو کف ِ هیکل بیبیم
سیام انقد زده  گلوم چرک کرده خیلی
دست میریم بکس میچرخه برعکس
واسه هر دردی چسب زخم هست
گیر دادن بد به منو بدعکس
تیم با من هست تا فرداشب پس

سر شبه اصن من بد نی حالم
با برندار تیریپ تیریپ
اینا میرن تازه سم بیارن
یهو بد میشه تیریپ تیریپ
میرم جلو تا کم بیارم
همه قفلمو کیلید کیلید
فکرنکن راه حلی دارم
نمیدونم پس تا چند بیدارم

باما برندار
بامابرندار
بامابرندار تیریپ دیگه نه
باما برندار
بامابرندار
بامابرندار تیریپ دیگه نه

جی جی شماره یک..آ
چندتا مدل تابشه حال کرد
برا من اینه چالش مانکن
کش درمیاد عابر بانکم
آ..داره مارو تهران کم
هرجا میرم طرفدارا میان
پروپاچ زیرم صدف طاهریان
تو هتل رو میز زد کوکولی رو دود
خروس بگه قوقولی قوقو


همه اینا واسه ورود به گروه
وای چه هیکلی داشت
لوی ویتن فیک ولی پاش
اینا دنبال .ون موشن تام جری
اینا خمار پول و روشن لاکچری
چون آره اونا شوتن طارمی
چون آره اونا شوتن طارمی

سر شبه اصن من بد نی حالم
با برندار تیریپ تیریپ
اینا میرن تازه سم بیارن
یهو بد میشه تیریپ تیریپ
میرم جلو تا کم بیارم
همه قفلمو کیلید کیلید
فکرنکن راه حلی دارم
نمیدونم پس تا چند بیدارم

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی