متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ تکرارم نکن شادمهر عقیلی

نگاره | جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۶ ب.ظ | ۲ نظر

متن آهنگ تکرارم نکن شادمهر عقیلی

هر بار رفتنی شدی ، راهتو بستم تا نری

هر بار برگشتی به من ، حس کردم از قبل دور تری

هر بار برگشتی به من ، یه زخمِ تازه تَر زدی

هر بار برگشتی ولی ، برایِ رفتن اومدی

این قدر تکرارم نکن ، نزار برات عادت بشم

اگه نمیمونی نیا ، نزار آلودت بشم

اگه نمیمونی نیا عاشق تر از اینم نکن

درگیرِ موندن نیستی ، درگیرِ موندنم نکن

♫♫♫♫♫♫

اگه نمیمونی نیا عاشق تر از اینم نکن

درگیرِ موندن نیستی ، درگیرِ موندنم نکن

باید منو به تلخیِ نبودنت عادت بدی

شاید فراموشت کنم ، باید بهم فرصت بدی

شعله نکِش سوسو نزن ، بزار خاموشت کنم

این دردو تازه تَر نکن ، شاید فراموشت کنم

این قدر تکرارم نکن ، نزار برات عادت بشم

اگه نمیمونی نیا ، نزار آلودت بشم

اگه نمیمونی نیا عاشق تر از اینم نکن

درگیرِ موندن نیستی ، درگیرِ موندنم نکن

  • نگاره

نظرات (۲)

عالی

  • دریا ضیایی
  • عاشقتم بیش از پیش 😚😚😚😚

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی