متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ تو که می رفتی مهدی یراحی

نگاره | سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ تو که می رفتی مهدی یراحی

از من نباید هیچ تاثیری تو حال و روز زندگیت باشه

ساکت نشستم ساکتو جمع کن شاید قراره کمرم تا شه

تو روزگارم رو نمی فهمی مثل زمان زنگ آشوبم

بعد تو هرکی حالمو پرسید میگم خیالت جمع من خوبم

تو که میرفتی حواسم میرفت جهانم میرفت

با دو تا چشم خودم دیدم که جانم میرفت

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید تو که می رفتی از مهدی یراحی

 

گوشام پی اسم تو میچرخه چیزی بجز تو نقطه ضعفم نیست

چشمای تو هربار غرقم کرد دریات اندازه ی ظرفم نیست

من ساحلم درگیر طوفانه حالم شبیه سخره و موجاست

گاهی سکوت فریاد میباره الان دقیقا از همون وقتاس

تو که میرفتی حواسم میرفت جهانم میرفت

با دو تا چشم خودم دیدم که جانم میرفت

تو که میرفتی حواسم میرفت جهانم میرفت

با دو تا چشم خودم دیدم که جانم میرفت

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی