متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ تو چی داری علی ارشدی

نگاره | يكشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷ ق.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ تو چی داری علی ارشدی

این روزا حالم عجیبه بد جوری دارم هواتو

بیا تا بگور نبردم آرزوی خنده هاتو

تو چی داری که هنوزم گاهی تو فکر تو میرم

از تو کم بدی ندیدم باز سرغت و می گیرم

گم شدم تو خاطرات تو به روتم نمیاری

با تو چیدم خونه مون و اما پا توش نمیذاری

انقدر از دلم گذشتی که ازم چیزی نمونده

نشم اون کسی که از درد تختش و بی تو سوزونده

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید تو چی داری از علی ارشدی

♫♫♫♫♫♫

نشم اون کسی که حتی خودشو به یاد نداره

آدمی که واسه باختن دیگه هیچ چیزی نداره

وقتی چشمات و میبندی همه راه ها بی عبوره

تو چیکار کردی که چشمام جز تو رو هر کسی کوره

گم شدم تو خاطرات تو به روتم نمیاری

با تو چیدم خونه مون و اما پا توش نمیذاری

انقدر از دلم گذشتی که ازم چیزی نمونده

نشم اون کسی که از درد تختش و بی تو سوزونده

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی