متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ تنهایی لیلا علیرضا قربانی

نگاره | دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۲۶ ب.ظ | ۱ نظر

متن آهنگ تنهایی لیلا علیرضا قربانی

بی تو به سامان نرسم، ای سر و سامان همه تو

ای به تو زنده همه من، ای به تنم جان همه به تو

من همه تو تو همه تو او همه تو ما همه تو

هر کی و هر کس همه تو این همه تو آن همه تو

من که به دریاش زدم تا چه کنی با دل من

تخت تو  و ورت  و تو ساحل و طوفان همه تو

ای همه دستان ز تو مستی و مستان ز تو هم

رمز می ستان همه تو راز میستان همه تو

شور تو آواز تویی زر تو شیراز تویی

جاذبه شعر تو و جوهر عرفان همه تو

بی تو به سامان نرسم، ای سر و سامان همه تو

ای به تو زنده همه من، ای به تنم جان همه به تو

من همه تو تو همه تو او همه تو ما همه تو

هر کی و هر کس همه تو این همه تو آن همه تو


برگرفته شده از textahang.blog.ir

  • نگاره

نظرات (۱)

  • بیرجند سیتی
  • باسلام لینک سایت شما در سایت بیرجند سیتی موجود است  لطفا بیرجند سیتی را لینک نمایید تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی