متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ تنهاییام شادمهر عقیلی

نگاره | جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۳ ب.ظ | ۲ نظر

متن آهنگ تنهاییام شادمهر عقیلی

تنهاییات تنهاییات رویِ دوشم ، تنهاییام غمت نیست

بهترینِ تو بمونم ، امیدی به بودنت نیست

نگاه کن ، نگاه کن توو نگاهِ من چه بارونی توو راهه

همیشه بستنِ یک دَر ، تولدِ یه دیواره

نمیخواستم توو این خونه ، یه لحظه رو به روت باشم

نتونستم کنارِ تو ، شبیهِ آرزوت باشم

کجا میری بدونِ من ، برای هر دومون زوده

یه وقتایی نتونستن ، برایِ هر دومون خوبه

♫♫♫♫♫♫

از این جاده

از این جاده برات هرشب یه بُن بست آرزو کردم

چِشامو بستم از تو ، دوتا دست آرزو کردم

عذابم میده

عذابم میده این حِست بیا این دردو ساکت کن

همه از رفتنت میگن ، خلافش رو تو ثابت کن

نمیخواستم توو این خونه ، یه لحظه رو به روت باشم

نتونستم کنارِ تو ، شبیهِ آرزوت باشم

کجا میری بدونِ من ، برای هر دومون زوده

یه وقتایی نتونستن ، برایِ هر دومون خوبه

  • نگاره

نظرات (۲)

چقدر این آهنگ قشنگه...
عالییییییییییییییییییییییییییییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی