متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ تردست امید حاجیلی

نگاره | دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ تردست امید حاجیلی

مثل یه تردست منو دربست

عاشق یک دست با نگات کردی تو

پس دیگه دست دست نکن از قصد

دل بی تو خستست نگو دلسردی تو

دیوونم کردی تو آخ اگه برگردی تو

من با تو میمونم و قدرتو میدونم

من با تو میمونم و قدرتو میدونم

جونم میدم نرو برات میمیرم من

جونم میدم نرو برات میمیرم من

مثل یه تردست منو دربست

عاشق یک دست با نگات کردی تو

پس دیگه دست دست نکن از قصد

دل بی تو خستست نگو دلسردی تو

دیوونم کردی تو آخ اگه برگردی تو

من با تو میمونم و قدرتو میدونم

من با تو میمونم و قدرتو میدونم

جونم میدم نرو برات میمیرم من

جونم میدم نرو برات میمیرم من

بگی میریزم به پات بگی میریزم به پات

هر چی که دارم برات فدای اون خنده هات

عشق تو عمرمو داده بر باد اسم تو میزنم هر جا فریاد

عشق تو عمرمو داده بر باد اسم تو میزنم هر جا فریاد

من با تو میمونم و قدرتو میدونم

من با تو میمونم و قدرتو میدونم

جونم میدم نرو برات میمیرم من

جونم میدم نرو برات میمیرم من


دانلود آهنگ جدید امید حاجیلی تردست

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی