متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ تحملم کن مانی رهنما

نگاره | يكشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۳۶ ق.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ تحملم کن مانی رهنما

تحملم کن اگه شکستم اگه که خستم
تحملم کن اگه به سوگ خودم نشستم
برای گریه که فرصتی نیست بزار بمیرم
بزار تقاص سقوطم و از خودم بگیرم
اگه نگاهم ماته سرده
اگه وجودم غرقه درده
گناه من نیست باور کن
تو رو که دیدم دنیا لرزید
تمام روحم از هم پاشید
بیا شبام و پرپر کن

♫♫♫♫♫♫

جدید تحملم کن از مانی رهنما

♫♫♫♫♫♫
برای امروز به فکر من باش که فردا دیره
که بی تو شوق بارون و مهتاب از خونه میره
امیدم این بود که بی کسیمو ازم بگیری
نمیدونستم تو هم به ، غربت به شب اسیری
اگه نگاهم ماته سرده
اگه وجودم غرقه درده
گناه من نیست باور کن
تو رو که دیدم دنیا لرزید
تمام روحم از هم پاشید
بیا شبام و پرپر کن

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی