متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ بیا بیا مهدی احمدوند

نگاره | سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۰۹ ق.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ بیا بیا مهدی احمدوند

متن آهنگ بیا بیا مهدی احمدوند , تکست آهنگ بیا بیا مهدی احمدوند , شعر آهنگ بیا بیا مهدی احمدوند

با من بیا
دختر شاه‌پریا
از من دور نشیا
به کسی نزدیک نشیا
تازه‌گیا یکمی مشکوکیا
میگم بهت کجا میری
میگی همین نزدیکیا

بیا بیا
تو فکر منیا
تو فکر یکی دیگه
بگو تو فکر کیا
بیا بیا بیا
نری با کسیا
من عاشق ِ تو شدم
قول بده عاشقم باشیا

دانلود آلبوم جدید مهدی احمدوند ساعت 7

با من بیا
دستمو بگیریا
همه با من ببیننت
رغیبا بشن رو سیا
بیا بیا
بی من جایی نریا
من تورو دوست دارم
منو دوست داشته‌باشیا

بیا بیا
تو فکر منیا
تو فکر یکی دیگه
بگو تو فکر کیا
بیا بیا بیا
نری با کسیا
من عاشق ِ تو شدم
قول بده عاشقم باشیا

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی