متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ به کسی چه حامد پهلان

نگاره | جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ به کسی چه حامد پهلان

دوباره تو چشمای من بیا دوباره زل بزن

عاشق شو تو مثله سابق شو

تو چشات یه حالتی منو میکشه به راحتی

وقتی که تو به من نزدیکی

آره آره عاشق شدمو من بی قرارت شدمو

تو شدی فقط مال خودم به کسی هیچی نگو

آره آره من دوست دارم

رو چشام میذارمت

خیلی وابسته شدم

به کسی هیچی نگو

تو شدی جونمو واسه تو میخونمو

دل بیقرارم دوست دارم

دوست دارم

حامد پهلانه آره آره عاشقت شدمو

من بیقرارت شدمو

تو شدی فقط مال خودم به کسی هیچی نگو

آره آره من دوست دارم

رو چشام میذارمت

خیلی وابسته شدم

به کسی هیچی نگو

دوباره تو چشمای من بیا دوباره زل بزن

عاشق شو

تو مثله سابق شو

تو چشات یه حالتی

منو میکشه به راحتی

وقتی که تو به من نزدیکی

آره آره عاشق شدمو

تو شدی فقط مال خودم به کسی هیچی نگو

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی