متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ به چشمات قسم حامد همایون

نگاره | سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ به چشمات قسم حامد همایون

صدا کن اسممو عشقم صداتم واسه من خوبه
نگاه کن توی چشم من نگاتم واسه من خوبه
بازم موهاتو وا کردی عجب موجی تو موهاته
یه دریا زیر سر داری یه دریا پشت پلکاته
به چشمات قسم آروم
نمیشم تا نیای با من زیر بارون
به این احساس دارم وابسته
میشم ساده و آسون
نفس پشت نفس دارم هوامو از تو میگیرم
تو باشی با خودم خوبم نباشی از خودم سیرم
هوای شهر بارونه چه حالی داره شبگردی
نمی دونم هوا ابره یا تو موهاتو وا کردی
به چشمات قسم آروم
نمیشم تا نیای با من زیر بارون
به این احساس دارم وابسته
میشم ساده و آسون

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی