متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ به من عادت کن ندیم

نگاره | پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ به من عادت کن ندیم

کی با تو مهربونه
بدون تو نمیتونه بمونه
به غیر من که تورو دوست دارم
بدون تو یه روز کم میارم
بگو تنهام نمیزاری
اگه حتی یه دروغه
منو راحت کن
بگو نمیری از پیشم
با اینکه دروت شلوغه
به من عادت کن
خستم عشقم بگو کی
تموم میشه این تنهایی
کم کم داره بیشتر میشه
این جای خالی
ای کاش تو این حسو
نگیری به بیخیالی
ای وای بازم
منو دوری کسی که میخوامش
اون تویی
که من هستم هر شب بی تابش
میگم نرو
گوش کن تو به این خواهش

دانلود آهنگ به من عادت کن ندیم

کی بی تابت میمونه
تو این روزا میگیره بهوونه
جز دلِ من که تورو خیلی میخواد
بدون تو با هیشکی راه نمیاد
بگو تنهام نمیزاری
اگه حتی یه دروغه
منو راحت کن
بگو نمیری از پیشم
با اینکه دروت شلوغه
به من عادت کن
خستم عشقم بگو کی
تموم میشه این تنهایی
کم کم داره بیشتر میشه
این جای خالی
ای کاش تو این حسو
نگیری به بیخیالی
ای وای بازم
منو دوری کسی که میخوامش
اون تویی
که من هستم هر شب بی تابش
میگم نرو
گوش کن تو به این خواهش

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی