متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ به درد گریه می خورم رضا شیری

نگاره | پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ به درد گریه می خورم رضا شیری 

نباشی از نبودنت به درد گریه می خورم

خیال نکن به داشتنت عوض شده تصورم نه نرو

کنار من کسی بجز تو جا نداره بعد از این

کسی محاله تو دلم قدم بزاره بعد از این نه نرو

برام کسی شبیه تو نبوده برای رفتن تو زوده

دنیا چقد تو عشق حسوده نرو نگو از عشق پا پس کشیدی

نکش منو با نا امیدی

بی من چطور ادامه میدی

تکست آهنگ به درد گریه میخورم از رضا شیری

نباشی از نبودنت به درد گریه می خورم

خیال نکن به داشتنت عوض شده تصورم نه نرو

کنار من کسی بجز تو جا نداره بعد از این

کسی محاله تو دلم قدم بزاره بعد از این نه نرو

برام کسی شبیه تو نبوده برای رفتن تو زوده

دنیا چقد تو عشق حسوده نرو نگو از عشق پا پس کشیدی

نکش منو با نا امیدی

بی من چطور ادامه میدی

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی