متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ به خاطر من مصطفی پاشایی

نگاره | پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ  به خاطر من مصطفی پاشایی

بیا دستامو بگیر تا فرصت هست

اگه تنهام بزاری میرم از دست

دل من دیوونه شد تا به تو دل بست

بیا از چشام بخون دوست دارم

بیشتر از یه آسمون دوست دارم

میشه تا پای جنون باشی کنارم

کنار تو روزای خوبم دیگه یادم نمیره

نمیزارم این عشق پاکو کسی ازم بگیره

به دنیا اومدی تا فقط بخاطر من

کنار تو روزای خوبم داره خاطره میشه

یکی تو دلت هست که عشقت تموم زندگیشه

به دنیا اومدی تا فقط بخاطر من

دانلود آهنگ به خاطر من مصطفی پاشایی

♫♫

بهترین خاطره هامو میسازی

دو تا عاشق مثل دو تا همبازی

وقتی عاشق میشی انگار بی نیازی

تو رو با شر شر بارون میخوامت

با یه چتر و یه خیابون می خوامت

منو از عمق چشات بردی تو خوابت

کنار تو روزای خوبم دیگه یادم نمیره

نمیزارم این عشق پاکو کسی ازم بگیره

به دنیا اومدی تا فقط بخاطر من

کنار تو روزای خوبم داره خاطره میشه

یکی تو دلت هست که عشقت تموم زندگیشه

به دنیا اومدی تا فقط بخاطر من

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی