متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ بهترین اتفاق امو باند

نگاره | پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ بهترین اتفاق امو باند

    تویی بهترین اتفاق زندگی من..

    نه مگه میشه که چشم از رو تو برداشت
    بی تو زندگیم یه چیزی که داشت
    تورو میخوام فقط مال خودم باش
    نه نمیتونم ازت جدا شم
    مگه میشه دوست نداشته باشم
    توی فکر منی هرجا که باشم
    تویی بهترین اتفاق زندگی من
    دوست دارم تورو بیشتر از خودم
    چه حس خوبی داره عاشقت شدن
    عاشقت شدن..
    تویی بهترین اتفاق زندگی من
    دوست دارم تورو بیشتر از خودم
    چه حس خوبی داره عاشقت شدن


صدبار اگه بمیرمو زنده بشم بازم
میشی اونی که من عاشقشم
عشقم محاله که ازت دست بکشم
چشمات آخه تموم زندگیم شده
از تو حسی تو دلم کم نشده
باید تو بمونی فقط مال خود من
تویی بهترین اتفاق زندگی من
دوست دارم تورو بیشتر از خودم
چه حس خوبی داره عاشقت شدن
عاشقت شدن..
تویی بهترین اتفاق زندگی من
دوست دارم تورو بیشتر از خودم
چه حس خوبی داره عاشقت شدن

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی