متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ بنی آدم حامد فرد

نگاره | چهارشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۱۹ ق.ظ | ۵ نظر

متن آهنگ بنی آدم حامد فرد

هیس..
هیس سکوتُ حس کن آدم
بیا همه دغدغه تو بسپر پا من بیا آ..
هیس سکوتُ حس کن با من
هی آدم سعی کن دوستاتو نصف دک کنی
پشتت صفحه میچینن همین که اسم در کنی
دوست دشمن دشمنته که وای به روزی
که با دشمنت دوست بشو تو آی بسوزی
فک کن دشمن دشمن من که میشد دوستم
حالا با دشمن من دوسته میزنن پوزخند
اینا همونان که وقتی میان دورت هار میشن
هه بیخیال بگو فیلم لورل هاردی چند
این آدمای جدید دارن عادتای بدی
دیگه هیچ جوره نمیشه مانور داد رو باورهای قدیم
میگفتن هرکی بامش بیش برفش بیشتر
اشتباهه هرکی دامش بیش صرفش بیشتر
میگفتن بنی آدم اعضای یکدیگرن
اعضای یکدیگر فعلاً اعضای یک میدرن
میگفتن کوه به کوه نمیرسه ولی آدم
غذای یکدیگرن همون بنی آدم
آره میگفتن که مارها با پونه بد میشه
تا برمیگرده پونه در لونه سبز میشه
اما بنی آدما سر خون ِ هم بیدارن
اگه پول توش باشه حتی پونه هم میکارن
آدم باش همیشه با خدا آزاد


نرو به ناکجا آباد
نرو تا خدا با ماست آدم باش نرو به نا کجا آباد
آدم باش همیشه با خدا آزاد
نرو به ناکجا آباد
نرو تا خدا با ماست آدم باش نرو به نا کجا آباد
وقتی هستی میگن رو جفت چشامی به علی
ولی وقتی مُردی میگن بریم تا شامی بزنیم
بدون که چو عضوی به درد آورد روزگار
آری دگر عضوها میکنن تو شادی سپری
یه وقتایی هست که زمونه بد ذات میشه
حاکمی تکت زیر حکم سرباز میره
منتظری تک دل بیاد تکشو ببری
ولی تا دل هست افکارت بر باد میره
وقتی سالمی نیستم وقتی دورتم بیماری
تا به خودت بیای میبینی از خودتم بیزاری
صدامو میشنوی همیشه از قول من میاری
هستم حتی اگه بکشن دور من دیواری
مرد باش تا که داشته باشی پایانی داش
حتی اگه سرطان گرفتی پاشایی باش
و بیا تنهایی بسه کمی با هم بتازیم
همه یکی باشیم تا بنی آدم بسازیم
خنجر نزنیم به کسی از پشت به همنوعی
خسته نشدیم از اینهمه پشت سر گویی؟
آدم بوده تا میبرده از رشد من بویی
مینشست پشت سر ما میداد فحش به من گویی
دیگه بسه جناب بنی آدم
موضع تو مشخص کن جناح منی یا نه
من واسه آریایی بودن از غرور پُرم
من فریادها میزنم در سکوت ِ خودم

آدم باش همیشه با خدا آزاد
نرو به ناکجا آباد
نرو تا خدا با ماست آدم باش نرو به ناکجا آباد

  • نگاره

نظرات (۵)

ممنون:) 
  • هوادار خراطها
  • واقعا سپاس
    قررررررررربونش برم الهی
    سلام لطف کنین این اشتباهاتو درست کنین:
    <که با دشمنت دوست بشه و تو هآی بسوزی>
    <حالا با دشمن من دوسته میزنن بیخود پوزخند>
    <وقتی سالمی نیستن وقتی دورتن بیماری>
    ممنون
    فوق العادس این پسر.حرف نداری به علی قسم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی