متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ بنویس امیر خلوت

نگاره | جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ بنویس امیر خلوت

♫♫♫

خودکارو دست بگیر و بنویس ، بنویس

از خنده با چشم خیس بنویس

از سلامی که بوی خداحافظی میده ، آ

شبا خودتی و صُبا یکی دیگه

♫♫♫

بنویس تو سر حس نیست دل بدی به کار

این روزا میرن و تو فقط زنده ای یه بار

نذار هی بشه آسمون خراب رو سرت

نذار فردات بشه سراب تو شبت

بذار کور کنه خنده هات چشم دنیارو

بمون سره پا تا خالی کنی دل گُرگارو

باید نبره نفست وسطش اگه بمونی

باید محکم و سفت بمونی اگه بتونی

هنوز اول راهی وقتی انتهاشی

من نمیدونم اومده ته قصه ها چی

من فقط میدونم حقیقت من و تو و ماییم

پرنده ها آزادن و من و تو کجاییم

♫♫♫
ستاره های شب هام کوشش ، لابد گذاشته سروان دوشش

که زور بگه به روزای خوبم ، من دور بشه هی ولی پسش میگیرم

به مولا علی واسه رینگ سختی ، یه دستکش میگیرم از جنس اراده

چپ ، راست ، آپرُ و بعد بالا سرش میشینم

بهش میگم یادته منو همونم که شیکوندی بال و پرمو

یادته چقدر پارو زدم و تو دریای خیالم هرچی ساختم با موج زدی کردی جارو همرو

تصویر آینه ام پشت میکنه بهم ، یه چی تو کلم مثل چکش میخوره

طفلی کودک درونمه ، تُرش میکنه

وقتی منطقم دلمو لرز کُش میکنه

و منم اضافه میشه به من و مشکلام

آره درک نمیکردن این ابرو خُشگلا

نه تیریپی هم نبود تتو پشت ما

کلا تنها و وحشی و از این ک*شرا

نبودم هیچوقت شبیه بُزدلا

و بازی دم شیرم ، نه پَر قو به ما

خُب نمیخوره طعم خوب

چشیدیم و میجنگم تا ته یه جور نگام کن .. آ

♫♫♫

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی