متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ بعد تو علی پیشتاز و سمیر

نگاره | دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۱۴ ق.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ بعد تو علی پیشتاز و سمیر

هرچقد دور میشم ازت باز بهم نزدیکه نگات

هرچی شلوغ میشه دورم باز تو گوشمه صدات

 تو چیکار کردی با منو احساسم

 که دیگه جز تو کسیو نمیشناسم

هرچی سعی کردم بعد تو عاشق شم نتونست هیشکی پرکنه جاتو واسم

 من بعد تو هیچوقت نتونستم از فکر تو دست بردارم

هر روز دارم به خودم دروغ میگم اما شب با خیال تو بیدارم

 من بعد تو هیچوقت نتونستم از فکر تو دست بردارم

هر روز دارم به خودم دروغ میگم اما شب با خیال تو بیدارم

متن اهنگ بعد تو علی پیشتاز و سمیر

بعد تو یه روزایی خوب گذشت یه روزای شاید بد

 یه وقتایی حس میکردم که قید عاشقیو باید زد

یه وقتایی متنفر بودم که تو فکر کنی بازندم

گاهی دلتنگ بودم قفل گوشیم که یه زنگی شاید زد

بازم من که هنوز تورو دوست دارم با کل بدیات

ولی تو مثل اینکه بدت نیومد این رابطه به کلی شه سری کات

باید بیشتر دقت میکردی تو انتخاب دورو وریات

 این شهر خیلی کوچیکه زود میپیچه صدای دوره همیات

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی