متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ برگرد مهدی مقدم

نگاره | يكشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۴۷ ق.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ برگرد مهدی مقدم 

وقتی که باشی حالم خوبه حال ما دوتا با هم خوبه

هرچی که میشه بازم خوبه عشق من برگرد

بیا تا حالم رو به راهشه میخوام که عشقم اینجا باشه حیفه

که قلبت تنها باشه عشق من برگرد برگرد

عشق من منو برگردون به لحظه ای

که مثل یه عاشق واقعی من و با هر حست فهمیدی

برگرد عشق من منو برگردون به حالتی

که میگفتی راحتی مگه جز عشق از من چی دیدی

یه لحظه فکرم از جداییت هیچکی تو دنیا بین ما نیست

تکست آهنگ جدید برگرد از مهدی مقدم

نگو حسی بین ما نیست عشق من برگرد

خیلی شبا تا صبح بیدارم دست خودم نیست دوست دارم

باز از تو میخوام اینبارم عشق من برگرد برگرد

عشق من منو برگردون به لحظه ای

که مثل یه عاشق واقعی من و با هر حست فهمیدی

برگرد عشق من منو برگردون به حالتی که میگفتی راحتی

مگه جز عشق از من چی دیدی

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی