متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ برگردم سپهر خلسه

نگاره | يكشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸ ق.ظ | ۱ نظر

متن آهنگ برگردم سپهر خلسه

یه آدم دیگه بودم این اتفاقا من عوض کرد

بعضی موقع ها دلم میخاد برگردم

دلم گرفته میخام برگرده

یه آدم دیگه بودم این اتفاقا من عوض کرد

بعضی موقع ها دلم میخاد برگردم

دلم گرفته میخام برگرده

دلم شکسته باید برگردم

حالم خرابه میخام  برگردم

باید برگردم

به

پسری که هیچ کسو نداشت

تنگ نمیشد دل هیچ کسی براش

گرم میگرفت از دردش با دختا دردی که میداد پوستشو خراش

یکی بود حفظش میکرد

اونو یادش نبود ولی حسش میکرد

یه پک میخرید فکر کنه خوشحاله

از تو جیبش در میومد هدفونه مچاله

دم میگرفت گز کنه

دچار تنهایی هاش بشه دق کنه دوباره

نمیداد بو سیگار تنش 

زخم نبود اینقدر از روزگار تنش

پسری که خسته نبود سپهری که خلسه نبود

دلم گرفته میخام برگرده

دلم شکسته باید برگردم

حالم خرابه باید  برگردم

بزار برگردم به

الان از اون آدم گذشته ساله و

سپهر فقط میکنه با گذشته حال 

یه چی میسازه تو  زحمته ده سال

خوراکشه بده توی دو شب به بار

بشه پسری که هیشکی نمیشناخت

نبود غماش هیشکی به هیچ جاش

سپهری که هنوز روش میشد

تو چشم باباش نگاه کنه هنوز جوش میخورد

با بچه های محل از ته دل میخندید

شادیای گذشته دیگه توش میخورد

نمیداد بو سیگار تنش 

زخم نبود اینقدر از روزگار تنش

پسری که ساکت نبود سپهری که عاشق نبود

دلم گرفته میخام برگرده

دلم شکسته باید برگردم

حالم خرابه میخام  برگردم

باید برگردم

دلم گرفته میخام برگرده

دلم شکسته باید برگردم

حالم خرابه میخام  برگردم

باید برگردم

به 

میبینتم میگه عوض سدی بهم

حتی خنده هات تصنعیه

وقتی خوانواده ازم بریده رفیقامم دارن میگن

عجب گهیه یه صدایی میگه تولدیه 

امروز پاشو همش توقع ای که

میشناسمش اشمس امیده

واسه دروغای اونه پاهام همش دویده

بگذریم دیگه نمیکنم توجهی بهش

اونی که جاش تو قلبه داشم

تو فکرشه اینه چطور کله پا شم

میارم از این لحظه ها ک واسه صحنه ساختن

توش نقش واسه همه داشتم

بد نشد حتی تا لحظه آخر

آره چشم کم میاد واشه دیدن

اتفاقا حقیقت رو ساده میگن

آدما ولی میپیچونن میترسن بکنن چیزیشون کم (نامفهوم)


دانلود آهنگ جدید معین بی تو نمیتونم

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو و اردلان طعمه تو خودم گم شدم

  • نگاره

نظرات (۱)

غلط زیاد داشت:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی