متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ بد سلیقه ساسی مانکن

نگاره | جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۶ ق.ظ | ۱ نظر

متن آهنگ بد سلیقه ساسی مانکن

چه انتخاب بدی، من ِ بد سلیقه
چجوری عاشقت شدم از من بعیده
چیکار کردم با خودم لعنتی کی اومدی توی زندگیم
نه انگار هرچی میشکنه دلم ادب نمیشه
تا فهمید عاشقشم رفت الان چند هفته میشه
منم و بغض و خستگی

حالم از تموم شهر بدتره
همه ی خیابونارو حفظم
راه میرم با فکرای مسخره
تو حتی یادت نمیاد اسممو، عشقم
با اون آیندت امن تره
تو فکر چشاتم یک سره

♪♫♪

چه حس و حال بدی همینه حقم
همه میگن این روزا عصبی و گیج و پرتم
همه ی دوستام رفتن، آدما نمیان سمتم
چیکار کردی با دلم
امروزم مثل دیروز اه چه تکراری ی هفتم
تا صبح تو فکرت از اتاقمم بیرون نرفتم
دوسم نداری واقعاً

بی تابم هِی اون که مثل من نمیمیره برات
بیدارم هِی بدون تو چقدر دلگیره شبا
چقدر دلگیره شبا

حالم از تموم شهر بدتره
همه ی خیابونارو حفظم
راه میرم با فکرای مسخره
تو حتی یادت نمیاد اسممو، عشقم
با اون آیندت امن تره
تو فکر چشاتم یک سره

بی تابم هی اون که مثل من نمیمیره برات
بیدارم هی بدون تو چقدر دلگیره شبا
چقدر دلگیره شبا

  • نگاره

نظرات (۱)

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی