متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ ای جان بهنام صفوی

نگاره | سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۰۶ ق.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ ای جان بهنام صفوی

     ♫♫ دلم عمری می گیره بهونه
می خواد دل بکنه از این زمونه
تویی فانوس روشن تو شب تار
واسه این دل سرگشته ی بی یار
دیگه وقتشه که بارون بباره
بریزه رو سر شب ها ستاره
شب های انتظار ، شب های دل تنگ
که می زنه به شیشه ی دلم سنگ
ای تو هستی این دل شکسته ی من
نای نفس های خسته ی من
چشمای در خون نشسته ی من ، ای جان
من که مست یه جرعه ی ناز نگاتم
پنجره ی رو به خنده هاتم
دیوونه ی اسم آشناتم ، ای جان
ای تو هستی این دل شکسته ی من
نای نفس های خسته ی من
چشمای در خون نشسته ی من ، ای جان
من که مست یه جرعه ی ناز نگاتم
پنجره ی رو به خنده هاتم
دیوونه ی اسم آشناتم ، ای جان
یه روز گل می کنه غنچه ی رویا
اگه پا بذاری رو فرش چشمام
می شینه رو سرم سایه ی دستات
می پیچه تو دلم عطر نفس هات
خدا کی می رسه لحظه ی دیدار
دل از خواب قفس کی می شه بیدار
هنوز منتظرم خسته و بی تاب
که شب گم بشه تو خنده ی مهتاب
ای تو هستی این دل شکسته ی من
نای نفس های خسته ی من
چشمای در خون نشسته ی من ، ای جان
من که مست یه جرعه ی ناز نگاتم
پنجره ی رو به خنده هاتم
دیوونه ی اسم آشناتم ، ای جان
ای تو هستی این دل شکسته ی من
نای نفس های خسته ی من
چشمای در خون نشسته ی من ، ای جان
من که مست یه جرعه ی ناز نگاتم
پنجره ی رو به خنده هاتم
دیوونه ی اسم آشناتم ، ای جان
♫♫

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی