متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ افسار پوسیده امیر علی

نگاره | يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳ ق.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ افسار پوسیده امیر علی

من از آشوب بیزارم از این احساس غم دیده

از این تنهایی مطلق از این افسار پوسیده

من از کابوس میترسم که هر شب همدمم باشه

هراس و ترس و دلشوره چرا تو قلب من جا شه

ته دنیا همین جایی که من میگم شروع میشه

همین جایی که قلبم با هجومت زیر و رو میشه

من اینجا با خیال تو یه عمری زندگی کردم

تو اونجا بی منی و من بدنبال تو میگردم ته دنیا

♫♫♫♫♫♫

میدونم که همین روزا دلم از غصه میمیره

کسی که عاشقش بودم یکی دستاشو میگیره

سکوتو حسرت و گریه منو اوضاع آشفته

نبودت رو تو این روزا غم دنیا بهم گفته

ته دنیا همین جایی که من میگم شروع میشه

همین جایی که قلبم با هجومت زیر و رو میشه

من اینجا با خیال تو یه عمری زندگی کردم

تو اونجا بی منی و من بدنبال تو میگردم ته دنیا

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی