متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ اعتیاد امیر تتلو

نگاره | دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۲ ب.ظ | ۳ نظر

متن آهنگ اعتیاد امیر تتلو

من عاشق تر از همیشمم ، هنوز توو مرور پریشبم
که واسم می‌خندیدی حتی به کارای روان پریشمم
من عاشق تر از همیشمم ، عاشق موهای مث ابریشمم
این شبا رو دوس دارم می‌دونی حتی اگه ابری شن هم
من احتیاج دارم مهربونیتو بهت نیاز دارم
خماری پس میدم تو نیستی نمیاد خوابم
بهت اعتیاد دارم …


♫♫♫♫♫♫

بت اعتیاد دارم به جون می‌خرم سختیشم
با اینکه میدونم بدون تو نه سخت میشم
با اینکه فازات هر رو هی عوض میشن
با اینکه رفتارات بعضیاش بَدَن بی شک
به تو معتادم حتی بدتر از همیشم
نباشی یه شب پیشم بد اونوق و سگ میشم
من دیشب نشد که بخوابم شبا بدجوری دلتنگ میشم
تنت یه حس قشنگ تر از تنه
نفست وصله به نفسمه
بدم میاد به غیر تو من از همه
نیستی معلوم نی چه مرضمه
بت اعتیاد دارم و آرومم با خنده هات
انرژی می‌گیرم از هر کلمت هر نگات
من نجات پیدا میکنم با بودن تو
و توی دل منه جات …
من احتیاج دارم مهربونیتو بهت نیاز دارم
خماری پس میدم تو نیستی نمیاد خوابم
بهت اعتیاد دارم …

  • نگاره

نظرات (۳)

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی
خیلی عااااالی
عالیــــــــــــــــــــ
حـــــــرف نداشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی