متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ اسمش یادم نیست ساسی مانکن

نگاره | شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ اسمش یادم نیست ساسی مانکن

رفت؛ یه زنگم نزد من؛ دل کندم ازت
عشق چی هست اصلاً
امشب دوباره مستم
دنبال رد پات هر جا رو برفا
کی تموم میشه این زمستون و سرما
همه فصلا دنبالت میگردم
مردم به حالم میخندن
اسم.. اسمش یادم نیست
عشق.. به عشقم خندید
تو.. باهام چیکار کردی
من.. من هیشکی یارم نیست
تو هم مثل منی یا نه
نه
تو هم مثل منی یا نه
من که بد عاشقم
من که فقط تویی همه شبا و دقایقم

♪♫♪

الان یه عده خوابن یه عده بیدار مثل تو نامرد
که تو بغل اونی احتمالاً
میگه که با هم فابن
با هم دیگه شادن
عشقت رفته از یادم..
تو هم مثل منی یا نه
نه
تو هم مثل منی یا نه
من که بد عاشقم
من که فقط تویی همه شبا و دقایقم
تو هم مثل منی یا نه
تو هم مثل منی یا نه

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی