متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ ادامه میدمت شادمهر عقیلی

نگاره | جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ ادامه میدمت شادمهر عقیلی

من دلم با موندنه ، که ادامه میدمت

تو به چی شک داری؟ اینجوری نبینمت

میتونیم برگردیم ، اگه این راه بَده

اگه نه تا پیشمی ، به دلت بَد راه نده

مثِ هر رابطه ای ، نه سیاه بود نه سفید

اما این علاقه رو چجوری میشه ندید

رویِ احساسم بهت مگه میشه پا گذاشت

هیشکی اندازه ی من موندنو باور نداشت

♫♫♫♫♫♫

من هنوز کنارتم از دو راهی بگذریم

به تو ثابت میکنم ، از همه مهم تری

اگه هرجا بعد از این مطمئن نبینمت

تو به هر راهی بری من ادامه میدمت

مثِ هر رابطه ای ، نه سیاه بود نه سفید

اما این علاقه رو چجوری میشه ندید

رویِ احساسم بهت مگه میشه پا گذاشت

هیشکی اندازه ی من موندنو باور نداشت

مثِ هر رابطه ای ، نه سیاه بود نه سفید

اما این علاقه رو چجوری میشه ندید

رویِ احساسم بهت مگه میشه پا گذاشت

هیشکی اندازه ی من موندنو باور نداشت

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی