متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ آه سرد علی زند وکیلی

نگاره | پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹ ق.ظ | ۰ نظر

ترانه و شعر آهنگ آه سرد علی زند وکیلی

متن آهنگ آه سرد علی زند وکیلی
زمین خوردم از درد این لحظه ها
همین لحظه هایی که بی طاقتن
تو نیستی که ببینی این حاله من
حاله دریایه طوفانیه این شبه غصه طولانیه
زمین خوردم از آه سرد دلم به جایی رسیدم که تنها شدم
از این حسرت روزهایی که رفت با دلم درد همسایه شد
گریه با چشم من گریه شد
تکست آهنگ آه سرد علی زند وکیلی
چرا هر غباری رو پس میزنم
یه تصویری از تو فقط پشت شعر
شبیه یه ماهی به تو بعد از این
پشت یک پنجره میرسم
باز به یک خاطره میرسم
به پایه عشقه تو سوخت قلبم کی عاشقانه شدم
تو در زبانه منی یک عمر کی ترانه شدم
کی ترانه شدم
به پایه عشقه تو سوخت قلبم کی عاشقانه شدم
تو در زبانه منی یک عمر کی ترانه شدم
کی ترانه شدم
نگفتی شنیدم ندیدی و دیدم
من از تو به هر چی به جز پا رسیدم
مثه موی آشفته ای تویه باغ
تا نفس میکشی بیقراره توام آی
منو میکشونی به سمته خودت
من زمین خوردمو رهسپاره توام آی
به پایه عشقه تو سوخت قلبم کی عاشقانه شدم
تو در زبانه منی یک عمر کی ترانه شدم
کی ترانه شدم
به پایه عشقه تو سوخت قلبم کی عاشقانه شدم
تو در زبانه منی یک عمر کی ترانه شدم
کی ترانه شدم

**

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی