متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ آهسته آهسته علی زند وکیلی

نگاره | پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳ ق.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ آهسته آهسته علی زند وکیلی

میروم ز تو و در سکوت غمت

ساعتی بی تو بر من نمیگذرد

قاب نقش تو بر کنج دل زده ام

داغ این عشق دیوانه بر بدنم

رد شدم ز تو و آتشی به دلم

شعله میزد بر این کوچ بی ثمرم

گریه میکنم از شرح حال دلم

از جدایی خدا رو صدا بزنم

تنگ غروب آن دم که میرفتم

تو گریه میکردی آهسته آهسته

گفتی مگو هرگز جانا خدا حافظ

من بی تو میمیرم آهسته آهسته

تنگ غروب آن دم که میرفتم

تو گریه میکردی آهسته آهسته

گفتی مگو هرگز جانا خدا حافظ

من بی تو میمیرم آهسته آهسته

دانلود آهنگ جدید آهسته آهسته از علی زند وکیلی

مشو دلشکسته ز رفتن من

قسم خورده ی عشق پاک توام

پس از این جدایی ببین تو مرا

غریبانه خواندن به یاد توام

تنگ غروب آن دم که میرفتم

تو گریه میکردی آهسته آهسته

گفتی مگو هرگز جانا خدا حافظ

من بی تو میمیرم آهسته آهسته

تنگ غروب آن دم که میرفتم

تو گریه میکردی آهسته آهسته

گفتی مگو هرگز جانا خدا حافظ

من بی تو میمیرم آهسته آهسته

آهسته آهسته آهسته

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی