متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ آخر شب مسعود صادقلو

نگاره | سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۰ ق.ظ | ۴ نظر

متن آهنگ آخر شب مسعود صادقلو

متن آهنگ آخر شب مسعود صادقلو , تکست آهنگ آخر شب مسعود صادقلو , شعر آهنگ آخر شب مسعود صادقلو

چه راحت گرفتی این زندگیمو
میموندی پیشم اینطور نمی مرد
اینطور نمیکرد از اون نگات دل
دل دیگه دل نیست شد دیگه باطل
شد دیگه دور از تو و نگاهت
قلبم و میگم تو و نگاهت
طرز نگاهت آخر عوض شد
آخر تنم از این جاده پرت شد

آخرشم تا آخر شب من موندمو خاطرات
آخر شم تو دادی به باد دادی به باد دنیامو باز
آخرشم تو دیدی که وابسته شدم
گفتی ازت خسته شدم
گفتی نباش دیگه دارم
آخرشم تا آخر شب من موندمو خاطرات
آخر شم تو دادی به باد دادی به باد دنیامو باز
آخرشم تو دیدی که وابسته شدم
گفتی ازت خسته شدم
گفتی نباش دیگه دارم


حالم خوش نیست
دیگه نیستی پیشم
شب تو بالکن
تنها مثل دیشب
تنهام مثل ِ دیشب

هرچی تو خواستی همون شد
همه چی دیگه تموم شد
رفتی و اون همه عشق رو خاک کردی
قبول نداری اشتباه کردی
تو چه جوری دلت میگذاره
تو آغوشی بری که حسی نداره
اگر این نیست پس هرزگی چیه
دستات بوی عطرشو میده

آخرشم تا آخر شب من موندمو خاطرات
آخر شم تو دادی به باد دادی به باد دنیامو باز
آخرشم تو دیدی که وابسته شدم
گفتی ازت خسته شدم
گفتی نباش دیگه دارم
چه راحت مسیرت از من جدا شد
دیگه بُریدم نه دیگه پا شو
از روی قلبم این خونه با تو
تاریکه تا صبح
تاریکه تا صبح..

آخر شب آخر شب
من موندمو خاطرات
آخر شب تو دادی به باد
دادی به باد
دنیامو باز
آخرشم تو دیدی که وابسته شدم
گفتی ازت خسته شدم
گفتی نباش دیگه دارم

آخرشم تا آخر شب من موندمو خاطرات
آخر شم تو دادی به باد دادی به باد دنیامو باز
آخرشم تو دیدی که وابسته شدم
گفتی ازت خسته شدم
گفتی نباش دیگه دارم
آخرشم تا آخر شب من موندمو خاطرات
آخر شم تو دادی به باد دادی به باد دنیامو باز
آخرشم تو دیدی که وابسته شدم
گفتی ازت خسته شدم
گفتی نباش دیگه دارم

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو آخر شب

  • نگاره

نظرات (۴)

awliiiiiiiiiiiiiiii ashqe ahngshm
گفتی نباش دیگه دورم نه دارم 
عااااااالی ولی ظاهرا اون دورم بودااا نه دارم
واقعا محشره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی