متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ آتیش حامد پهلان

نگاره | يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵ ق.ظ | ۰ نظر

متن آهنگ آتیش حامد پهلان

با تو تازه من معنیه زندگیو رو فهمیدم

حس و حال عاشقی رو با خودتو من دیدم

وقتی با منی  حال دلم خوبه

وقتی با منی قلب من میکوبه

دستای تو مرحم دل من میشه

قلب من کنار تو مثل آتیشه

دستای تو مرحم دل من میشه

قلب من کنار تو مثل آتیشه

مثل برگ گل یاس خیلی حساسی

من خودم دیوونتم عاشق و احساسی

وقتی با منی حال دلم خوبه

وقتی با منی قلب من میکوبه

دستای تو مرحم دل من میشه

قلب من کنار تو مثل آتیشه

دستای تو مرحم دل من میشه

قلب من کنار تو مثل آتیشه

  • نگاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی