متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ , تکست آهنگ , شعر آهنگ , متون آهنگ

برگزاری دوره های MBA و DBA

مدیریت mba

مدیریت ارشد کسب و کار (MBA)

مدیریت ارشد کسب و کار ((MBA) مخفف عبارت Master of Business Administration) درجهٔ کارشناسی ارشد در رشته مدیریت است. دوره mba برای اولین بار در اواخر قرن نوزدهم در آمریکا طرح ریزی شد که حاصل صنعتی شدن این کشور و رویکرد علمی به مدیریت بود.

دوره‌های مدیریت ارشد کسب و کار (MBA) به گونه‌ای برنامه ریزی می‌شوند تا دانشجویان را باجنبه‌های مختلف مدیریت یک کسب و کار (بیزنس) همچون حسابداری، بازاریابی، منابع انسانی، مدیریت عملیات، مدیریت تبلیغات و برنامه ریزی استراتژیک آشنا سازند.

بیشتر دانشجویان مدیریت ارشد کسب و کار (MBA) یک زمینه تخصصی را برای مطالعه و تحصیل انتخاب می‌کنند و تقریباً یک سوم از واحدهای تحصیلی خود را در این زمینه برمی‌گزینند. برای مثال، دانشجویانی که گرایش بازاریابی را انتخاب می‌کنند دوره‌های ویژه‌ای را که بر روی بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی بین‌المللی تمرکز دارد برمی گزینند.

وسعه و پیشرفت کشور و ارتقاء استاندارد زندگی در آن مستلزم بهبود و ارتقاء کیفیت مدیریت در سازمانهای اقتصادی و اجتماعی می باشد. با بهبود مدیریت میتوان بهره وری را افزایش داد و از ظرفیت ها و امکانات موجود کالا و خدمات بیشتری را تولید نمود و ظرفیت های زیادتری را بوجود آورد.

بهبود مدیریت هم مستلزم آگاهی و تسلط به دانش مدیریت می باشد. امروزه مدیریت به عنوان یکی از شاخه های معرفت بشری پیشرفت زیادی نموده است و آموزش و تحقیق در زمینه آن گسترش فراوانی داشته است. باتوجه به اهمیت مدیریت در رشد و ارتقا سازمانها و جوامع، نظامهای آموزش عالی کشورها آموزش و تحقیق در حوزه مدیریت را از نظر کیفی و کمی به سرعت توسعه داده اند.

یکی از زمینه های بارز توسعه آموزش مدیریت ایجاد رشته مدیریت سازمان (MBA) در کشورهای مختلف جهان می باشد. این رشته به سرعت ابتدا در آمریکا و کشورهای صنعتی و سپس در کشورهای در حال توسعه موفق، گسترش یافت.

دوره های آموزشی با مدرک رسمی از وزارت علوم

جهت شرکت در دوره ها به سایت زیر مراجعه کنید:

http://erightec.ir

مدیریت حرفه ای کسب و کار

مدیریت حرفه ای کسب و کار (DBA)

DBA مخفف عبارت Doctor of Business administration به معنای دکتری مدیریت حرفه ای کسب و کار می باشد. دوره DBA (دکتری مدیریت حرفه ای کسب و کار ) که یک سطح بالاتر از دوره MBA است جهت توسعه و گسترش فعالیت های بنگاه ها و سازمان های خدماتی و تولیدی در بخش های خصوصی، دولتی و تعاونی برای آموزش و توانمندسازی مدیران مستعد و شایسته کشور تهیه و تدوین شده است. این دوره به گونه ای طراحی شده است که بوسیله آن، دانش و مهارت مدیریتی دانشجویان به طور چشمگیری توسعه یافته و آنها را قادر می سازد تا نقش های کلیدی رهبری را درزمینه های کاری خود بر عهده گیرند.

مدیریت فرآیند سازماندهی مؤثر منابع برای دستیابی به اهداف می باشد. مدیریت حرفه ای کسب و کار، به کارگیری این فرآیند در یک سازمان مشخص است. یک مدیر کسب و کار بسته به سازمانی که در آن کار می کند می تواند دارای سطح گسترده ای از مسئولیت ها باشد. برخی عملکردهای کلی که در همه کارهای مدیریتی موجود است: برنامه ریزی، سازماندهی، تعیین کارکنان، جهت دهی امور، کنترل و بودجه بندی می شوند.

 شرایط کنونی اقتصاد و بازار دنیا به گونه ای است که فعالیت و رقابت شرکت ها و سازمان ها در آن به مراتب سخت تر و شدیدتر شده است. کسب موفقیت و ماندگاری پایدار در چنین فضایی مستلزم بهره مندی سازمان ها و شرکت ها از نیروهای انسانی کارشناسی و مدیریتی در سطوح ارشد سازمانی است که از دانش تخصصی، مهارت کاربردی و نگرش کسب و کاری برخوردار باشند. به نظر می رسد دوره عالی مدیریت حرفه ای کسب و کار (DBA) با توجه به برنامه درسی و روش های تدریس پیش بینی شده در آن بتواند به این نیاز از جامعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور پاسخگو باشد.

مؤسسه رایتک، ضمن بهره برداری از برترین اساتید کشور در حوزه های مدیریتی اقدام به ارائه دوره های MBA و DBA نموده است. علاقمندان می‏توانند پس از گذرندان دوره مدیریت DBA و مدیریت MBA  و شرکت در آزمون پایان دوره موفق به اخذ  مدرک MBA و مدرک DBA  رسمی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری گردند.

جهت شرکت در دوره های با ما تماس بگیرید :

تهران - بزرگراه شیخ فضل ا... جنوب - خ. سازمان آب - خ. حاجی پور امیر - خ.کریمان - جنب مجتمع مسکونی نگین - موسسه آموزش رایتک

تلفن تماس : (8 الی 20)   02126702104

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی